Description
Érezted már úgy korábbi Meta hirdetéseid elindításakor, hogy
🤯 már megint tök más a felület, mint amivel legutóbb találkoztál
🤯 elbizonytalanít a sok újdonság
🤯 kétségeid vannak azzal kapcsolatban, hogy egyáltalán mindent (jól) állítottál-e be, minden fontosat megadtál-e?
Ez a rövid checklist abban hivatott segíteni, hogy
😎 megértsd a Meta hirdetések hierarchiai felépítését
😎 meg is találd ezeket a hirdetéskezelőben
😎 tisztában légy vele, hogy az egyes hierarchiai szinteken lépésről lépésre mit érdemes (és kell) beállítani
➕ ráadásul még naprakész gyakorlati kiegészítő tippekkel is segítelek, hogy még magabiztosabb légy!
Praktikus információk a termékről:
✅ 8 oldalas pdf dokumentum
✅ 4 perces kiegészítő videó best practice tippekkel
Széman E. Rózsa –
Ha te kezeled a hirdetéseidet, de nem foglalkozol vele hivatásszerűen, ráadásul csak időszakosan hirdetsz, akkor elengedhetetlen neked ez a checklist! Minden benne van, hogy mire kell figyelned, mit és milyen sorrendben kell, illetve érdemes beállítanod.
Ráadásul ez nem is csak egy sima checklist, mivel Eszter videóban is elmondja a legfontosabbakat a kampányokról, hirdetéssorozatokról, hirdetésekről, jó pár hasznos tippet is megosztva, amiknek még úgy is biztos nagy hasznát veszem, hogy tanulgatom a hirdetéskezelőt egy ideje…