naprakész tudás, azonnali válaszok

Élő, online workshopok

2024 márciusától elindulnak a havi élő, online workshopok legfőképp hirdetéskezelés témában különböző szegmenseknek, kezdő- és haladó szintűeknek egyaránt.

A célom, hogy az elmúlt évek tapasztalatait átadjam, a legnaprakészebb gyakorlati tudással légy felvértezve, akár szolgáltató vagy, akár webshop tulajdonos.

A workshopok tematikáját rugalmasan a jelentkezők igényei szerint alakítom, így Te is beleszólhatsz abba, hogy milyen témákat hozzak.

a következő havi tematikák

Március

Szolgáltatóknak tartottam meg az első workshopot, ami kifejezetten a Meta hirdetéseik alapjait fektette le. Bővebben a részt vevők véleményeiről lentebb olvashatsz.

Április

Április 25-én, csütörtökön lesz a következő workshop, ahova kifejezetten webshop tulajdonosokat várok. Nekik fogok hozni konkrét példákat. Előregisztrálni az oldal alján lévő form-on tudsz.

Május

A május 20-ai héten lesz a következő havi workshop újfent szolgáltatok részére. Itt viszont már a konkrét hirdetési stratégiákról lesz szó.

Visszajelzések a márciusi workshopról

"Sokkal többet adtál, mint amit gondoltam, hogy kapni fogok, abszolút felülteljesítettél ezzel a workshoppal, meg az utána lévő konzultációs lehetőséggel. Nagyon köszönöm a befektetett munkádat, a profizmusodat, és hogy ennyi információt adtál át, látszott, hogy örömmel teszed, és az a fontos számodra, hogy használható tudással távozzunk innen. :)"
Eszter
Személyi stylist
"Egy átfogó szemléletet kaptam, és most úgy gondolom, hosszabb kihagyás után is meg tudom csinálni a hirdetéseket, logikusan felépítve, átgondolva. Az átfogó szemlélet, átláthatóság volt a legjobb."
Szabó-Szűcs Gabriella
Language coach
"Magabiztosabban állok az egész hirdetés témához. Biztos sokat lehet tanulni neten keresgélve, de nekem erre egyszerűen nincs időm. Így szuper, hogy összefoglaltad nekünk a fontos dologokat, nem sajnálva az időt a kérdéseink megválaszolására."
Hajdu-Nagy Felícia
Családi, kismama és portré fotós

részletek

Április 25-ei workshop tematika

✓ Megnézzük a legfontosabb technikai beállításokat, amelyekkel már önmagában hatékonyabbá tudod tenni a hirdetési folyamataidat. De ne aggódj, nem időzünk ezzel sokat. Csak a lényeg, néhány percben. Ehhez kapsz egy külön videós útmutatót lépésről lépésre, így a következő etapokban csak a lényeges pontokra tudunk koncentrálni a workshop során. 

✓ Mik a legfontosabb beállítások kampány, hirdetés sorozat és hirdetés szinten? Megnézzük, hogy mik azok a pontok, amikkel mindenképpen kell foglalkoznod és mik azok, amik csak feleslegesen veszik el az idődet.

(Ez a rész volt az egyik (!) kedvencük az előző workshop résztvevőinek.)

✓ Minden, amit tudnod kell a Meta-ban létrehozható célközönség típusokról és arról, hogy az adott típusokat pontosan milyen célú kampányoknál érdemes alkalmaznod! Itt is csak a lényeg, cullang nélkül!

✓ Választ kapsz a leggyakrabban feltett kérdésre is: mekkora költéssel érdemes tervezni? Megnézzük, hogy a különböző célú kampányoknál pontosan mekkora minimális napi kerettel érdemes számolnod 2024-ben, figyelembe véve a közelgő gazdasági eseményeket!

✓ Konkrét példákat fogok hozni, amiből inspirálódni tudsz a következő hirdetéseid képeihez és videóihoz!

✓ Itt megnézünk egy konkrét kampányt a saját hirdetési fiókomon belül és végigmegyünk az egyes lépéseken. (Ez a rész volt az egyik (!) kedvencük az előző workshop résztvevőinek.)

✓ Megnézzük azokat a gyakran ismételt kérdéseket, amelyeket az elmúlt 4 évem alatt a legtöbbször megkaptam és biztos vagyok benne, hogy a zöme már benned is felmerült! Itt végre konkrét választ kapsz ezekre Te is.

✓ Itt a korábbi etapok részletesebb kifejtése után egy strukturális áttekintést kapsz, hogyan érdemes a kampányaidat tervezni akkor, ha még csak most kezded a hirdetéskezelést önállóan és akkor is, ha már van korábbi tapasztalatod a Meta hirdetéskezelővel.

✓ Kulisszatitok az előző workshopról: eredetileg úgy terveztem, hogy majd a legvégén tartjuk meg ezt a részt, így ott lehet egy hosszabb kérdezős etap… de aztán mégis inkább több kisebb „kérdezési szünetet” tartottunk az egyes etapok között. Úgy éreztem, hogy szusszanásként többet ad, ha az egyes témák között is van lehetőség erre. Így a résztvevők sem felejtették el a workshop végére a kérdéseket, ill. így sokkal interaktívabb, közvetlenebb tudott lenni a hangulat. Ilyesmit tervezek a mostanira is. 🙂

✓ Bezony! Azok is lesznek! Olvasd el lentebb!

mit kapsz a workshopon túl?

Nemcsak a naprakész tudásanyagot kapod élőben

előregisztráció

Jelentkezz itt, ha az idei évben végre eredményeket látnál a hirdetéseidből!

Az előregisztráció még semmiféle elköteleződéssel nem jár a részedről, viszont a feliratkozásodkor azonnal megkapod az információkat a jelentkezéshez, így tuti nem csúszol le a következőről.

.