✓ Megnézzük a legfontosabb technikai beállításokat, amelyekkel már önmagában hatékonyabbá tudod tenni a hirdetési folyamataidat. De ne aggódj, nem időzünk ezzel sokat. Csak a lényeg, néhány percben. Ehhez kapsz egy külön videós útmutatót lépésről lépésre, így a következő etapokban csak a lényeges pontokra tudunk koncentrálni a workshop során.
✓ Mik a legfontosabb beállítások kampány, hirdetés sorozat és hirdetés szinten? Megnézzük, hogy mik azok a pontok, amikkel mindenképpen kell foglalkoznod és mik azok, amik csak feleslegesen veszik el az idődet.
(Ez a rész volt az egyik (!) kedvencük az előző workshop résztvevőinek.)
✓ Minden, amit tudnod kell a Meta-ban létrehozható célközönség típusokról és arról, hogy az adott típusokat pontosan milyen célú kampányoknál érdemes alkalmaznod! Itt is csak a lényeg, cullang nélkül!
✓ Választ kapsz a leggyakrabban feltett kérdésre is: mekkora költéssel érdemes tervezni? Megnézzük, hogy a különböző célú kampányoknál pontosan mekkora minimális napi kerettel érdemes számolnod 2024-ben, figyelembe véve a közelgő gazdasági eseményeket!
✓ Konkrét példákat fogok hozni, amiből inspirálódni tudsz a következő hirdetéseid képeihez és videóihoz!
✓ Itt megnézünk egy konkrét kampányt a saját hirdetési fiókomon belül és végigmegyünk az egyes lépéseken. (Ez a rész volt az egyik (!) kedvencük az előző workshop résztvevőinek.)
✓ Megnézzük azokat a gyakran ismételt kérdéseket, amelyeket az elmúlt 4 évem alatt a legtöbbször megkaptam és biztos vagyok benne, hogy a zöme már benned is felmerült! Itt végre konkrét választ kapsz ezekre Te is.
✓ Itt a korábbi etapok részletesebb kifejtése után egy strukturális áttekintést kapsz, hogyan érdemes a kampányaidat tervezni akkor, ha még csak most kezded a hirdetéskezelést önállóan és akkor is, ha már van korábbi tapasztalatod a Meta hirdetéskezelővel.
✓ Kulisszatitok az előző workshopról: eredetileg úgy terveztem, hogy majd a legvégén tartjuk meg ezt a részt, így ott lehet egy hosszabb kérdezős etap… de aztán mégis inkább több kisebb „kérdezési szünetet” tartottunk az egyes etapok között. Úgy éreztem, hogy szusszanásként többet ad, ha az egyes témák között is van lehetőség erre. Így a résztvevők sem felejtették el a workshop végére a kérdéseket, ill. így sokkal interaktívabb, közvetlenebb tudott lenni a hangulat. Ilyesmit tervezek a mostanira is. 🙂
✓ Bezony! Azok is lesznek! Olvasd el lentebb!