1. Hogyan változott meg a Facebook hirdetésekkel kapcsolatos gyakorlat az AI elterjedése óta Magyarországon?
2. Mik azok az újítások a hirdetéskezelési gyakorlatban, amelyeket kifejezetten a Facebook hozott be az AI nyomására?
3. Kinek érdemes hirdetni Facebookon, Instagramon 2024/25-ben?
4. Hogyan használhatja egy magyar kisvállalkozás a Facebook hirdetéseket 2024/25-ben?
5. Hogyan lehet kis költségvetésből elkezdeni hirdetni?
6. Milyen költségekkel kell számolnia egy vállalkozásnak, ha ügynökségnek, vagy ha szabadúszónak szervezi ki a hirdetéseit?
7. Mennyi idő alatt térülnek meg átlagosan a Facebook hirdetések és ez mitől függ pontosan?
1. Magyar egyéni vállalkozóként külföldön, a svájci piacra nyitás első tapasztalatai
2. ‘Y’ generációs női vállalkozóként egy olyan szakmában, ami még a születésemkor nem is létezett
3. Szabadúszó női vállalkozóként a világban
Keress meg emailben, ha a fenti témák megszólítottak és úgy érzed, szót értenék a célközönségeddel. Szívesen beszámolok a tapasztalataimról.
Email cím: eszter@kovacseszter.hu
A képek forrása: Freelancerek.hu