Hirdetéskezelés Audit és Stratégia

a Meta hirdetésekhez kapcsolódóan

“A kurzuseladás eredménye: 30 fő/ 4.950.000,-Ft lett, ami a duplája annak, amit terveztem, vagy mondjuk inkább reméltem. Egyszóval nagyon hálás vagyok a segítségedért, a keretrendszerért és a profi hozzáállásodért.”
Englert Orsi
Photography & Education

Ki tudja a legtöbbet kivenni ebből az együttműködésből?

Neked szól ez a szolgáltatás, ha

kovacseszter_Audit_Stratégia

Eredmények

Így fog kinézni a közös munka

Hirdetéskezelés Audit részei

Készítek egy auditot a jelenlegi hirdetési fiókodról:

kampányok felépítéséről

struktúrájáról

célközönségek használatáról

kreatívokról

Ezután pedig személyre szabott javaslatokat listázok ki neked, hogyan tudnál még hatékonyabban hirdetni.

Azaz: a korábbi módszereidből kiemeljük, amit továbbra is magaddal vihetsz, plusz extra tippeket kapsz mellé, ill. kigyomláljuk a korábbi, kevésbé bevált trükköket.

Így lesz egy nagyon konkrét “checklisted”, mik a jól bevált és mik a kerülendő gyakorlatok kifejezetten a te hirdetési fiókodra vonatkozóan.

Hirdetési stratégia részei

Kapsz egy vezetett kérdőívet, ami a konkrét üzleti céljaidra és az eddigi hirdetéskezeléssel kapcsolatos gyakorlatodra, korábbi tapasztalataidra irányul.
Az erre adott válaszaid alapján az üzleti céljaiddal összefüggésben egy konkrét, kifejezetten a TE vállalkozásodra szabott hirdetési stratégiát állítok össze, amit lépésről lépésre követni tudsz önállóan.

Mit tartalmaz konkrétan a stratégia?

✓ hány kampányt érdemes elindítanod, konkrétan milyen kampánycéllal?

✓ hány darab és milyen típusú célközönségeket érdemes tesztelned az egyes kampányokon belül?

✓ milyen linkre fogjuk konkrétan irányítani az adott kampányokból az embereket?

✓ milyen hirdetési formátumokat és hirdetési szövegeket érdemes készítened? mindezekből hány darabot?

✓ mennyi ideig fusson a kampány?

✓ milyen napi költségkeretet javasolt választanod?

✓ további info./kiegészítés az egyes kampányokhoz

Összegezve

Mind az auditról, mind a stratégiáról készül egy-egy részletes, írásos dokumentum, amelyet egy 2 órás meeting alatt beszélünk át, hogy minden érthető és követhető legyen. 

Természetesen a meetingről felvétel is készül, amit 1 évig* vissza tudsz nézni.

Valamint utánkövetésre is van lehetőséged, mert utólag még szükséged lehet egy-két megerősítésre, ha már a gyakorlatba ülteted az elhangzottakat.

(*Lásd a GY.I.K.-nél)

Amire tőled lesz szükségem

Személyre szabott

Hirdetéskezelés Audit és Stratégia Árak

START CSOMAG

CHF 470
  • Hirdetéskezelés Audit pdf-ben
  • Hirdetési Stratégia pdf-ben
  • Átadó konzultáció (120 percben)
  • Kérdezz-felelek a konzultáción
  • Meeting felvétel

NEXT LEVEL CSOMAG

CHF555
CHF 500
  • Hirdetéskezelés Audit pdf-ben
  • Hirdetési Stratégia pdf-ben
  • Átadó konzultáció (120 percben)
  • Kérdezz-felelek a konzultáción
  • Meeting felvétel
  • 2x30 perc utánkövető konzultáció
  • ajándék +30 perc konzultáció
Népszerű

GY.I.K.

Kérdésed merült fel?

Hadd válaszoljam már most meg, mielőtt feltennéd! 

✓ Az első 2×30 perces etapot az átadó meetinget követő 3 hónapban tudod felhasználni. Tiéd a választás, hogy egyszerre használod fel a 60 percet, vagy külön-külön 30-30 percet.

✓ Leggyakrabban ezt a stratégia alapján elindított hirdetések kiértékelésére, konkrét célközönségek létrehozására, egyéb új kampánycélok átbeszélésére szokták felhasználni.

✓ Az ajándék +30 percet pedig az átadó meetingen követő 5 hónapban tudod felhasználni.

✓ A személyre szabott hirdetési stratégia mindig az aktuális üzleti céljaidra van felépítve és a legnaprakészebb cselekvési térképet tartalmazza a hirdetéseid létrehozásához.

✓ Mivel a Meta hirdetéskezelés is egy folyamatosan változó terület, ezért az átadó meetinget követően a lehető leghamarabb, de (személyes javaslatom szerint) legkésőbb 3 hónapon belül érdemes felhasználni.)

A meeting felvételt az átadó meetinget követően még 1 évig vissza tudod nézni.

✓ Azonban itt is az a javaslatom (a Meta hirdetéskezelői felület és en bloc a hirdetéskezelésre vonatkozó bevált gyakorlatok folyamatos változása miatt), hogy lehetőleg az átadó meetinget követően 3 hónapon belül nézd vissza.

Mivel életvitelszerűen Svájcban élek immár közel 2 éve, ezért a vállalkozásom székhelyét is át kellett ide tennem. Az állandó ügyfeleimnek van Wise, vagy Revolut számlája, ezzel a megoldással kiküszöbölhetők az árfolyambeli átváltás különbségei.

✓ Vállalkozói azonosítószámom (UID): CHE 267.369.304

Nézd meg mit mondanak azok,

 akik már velem dolgoztak

5/5

“Abszolút fogalmam sem volt arról, hogy hogyan kell sikeres marketing kampányokat építeni. Az összes fontos információt megkaptam, így most már bármikor menni fog egyedül is. Eszter segítségének köszönhetően a kitűzött célszámom háromszorosát sikerült elérni!”

Bodó Renáta Anna - Canva szakértő

5/5

“Nagyon örülök, hogy bele mertem vágni a konzultációba, mert nagyon sok tudást, motivációt és magabiztosságot is kaptam. A személyre szabott kiértékelés és terv alapján neki tudtam állni egy kampány felépítésének és ahogy megcsináltam, rájöttem, hogy eddig ok nélkül féltem tőle, mert nem is olyan nehéz. Azóta már ugye együtt is láttuk, hogy a számok is szépen visszaadják azt, amit reméltünk és ez még csak a kezdet. Nagyon köszönöm, motiváló, amit és ahogy csinálsz!

Molnár Zsuzsanna - Helpee marketing menedzser

5/5

„Hirdetési célból kerestem fel Esztert, viszont amit kaptam, az ennél sokkal, de sokkal több, felülmúlta minden elképzelésemet. Olyan tudást adott a kezembe, támogató ötleteket, egy sokkal szélesebb látókört, hogy azt tudom mondani a végén, hogy önmagában már ezért megérte. Az együttműködés során hihetetlen türelmével, oktató videóival mindvégig úgy éreztem, jó kezekben vagyok. Szakértelme pedig a hirdetések kezelésénél derült ki igazán. Nemcsak a technikai beállítások, de a hirdetések folyamatos elemzése és optimalizálása is professzionális volt. Szeretettel ajánlom Esztert mindenkinek, akik magasabb szintre szeretné emelni a vállalkozását!”

Ferik Judit - lakberendező

5/5

Bodó Renáta Anna - Canva szakértő

“Abszolút fogalmam sem volt arról, hogy hogyan kell sikeres marketing kampányokat építeni. Az összes fontos információt megkaptam, így most már bármikor menni fog egyedül is. Eszter segítségének köszönhetően a kitűzött célszámom háromszorosát sikerült elérni!”

5/5

Ferik Judit - lakberendező

„Hirdetési célból kerestem fel Esztert, viszont amit kaptam, az ennél sokkal, de sokkal több, felülmúlta minden elképzelésemet. Olyan tudást adott a kezembe, támogató ötleteket, egy sokkal szélesebb látókört, hogy azt tudom mondani a végén, hogy önmagában már ezért megérte. Az együttműködés során hihetetlen türelmével, oktató videóival mindvégig úgy éreztem, jó kezekben vagyok. Szakértelme pedig a hirdetések kezelésénél derült ki igazán. Nemcsak a technikai beállítások, de a hirdetések folyamatos elemzése és optimalizálása is professzionális volt. Szeretettel ajánlom Esztert mindenkinek, akik magasabb szintre szeretné emelni a vállalkozását!”

5/5

Molnár Zsuzsanna - Helpee marketing menedzser

“Nagyon örülök, hogy bele mertem vágni a konzultációba, mert nagyon sok tudást, motivációt és magabiztosságot is kaptam. A személyre szabott kiértékelés és terv alapján neki tudtam állni egy kampány felépítésének és ahogy megcsináltam, rájöttem, hogy eddig ok nélkül féltem tőle, mert nem is olyan nehéz. Azóta már ugye együtt is láttuk, hogy a számok is szépen visszaadják azt, amit reméltünk és ez még csak a kezdet. Nagyon köszönöm, motiváló, amit és ahogy csinálsz!

ISMERJ MEG KÖZELEBBRŐL

Szia, Eszter vagyok, Meta Blueprint minősítésű hirdetési szakértő

2020 óta napi szinten kezelek Facebook hirdetési fiókokat, ezért jelentős rálátásom van a területre. Gyakorlati és elméleti tudásomat folyamatosan bővítem, hogy naprakész lehessek az ügyfeleim számára.

A mindennapokban a hirdetések optimalizásán túl a hozzád hasonló kis- és középvállalkozók értékesítés fókuszú, fenntartható marketing folyamatait állítom össze.

Tapasztalatomat a saját ügyfélbázisom kiépítésén túl 2 hazai elismert marketing ügynökségnél szereztem.

Ha a számokra vagy kíváncsi:

facebook hirdetés

Jelentkezés

Az űrlap kitöltése még nem jár elköteleződéssel. A jelentkezésed után egy kiválasztási folyamaton mész keresztül, ahol én személyesen veszem fel veled a kapcsolatot. Ezen a ponton jobban megismerhetem a vállalkozásodat, mik az aktuális kihívásaid, ill. üzleti céljaid.

Emellett pedig felteheted 1:1-ben azokat a kérdéseidet, amelyekre esetleg ezen az oldalon még nem kaptál választ, de a megfontolt döntéshozatalban sokat segítene neked. Ezt követően közösen döntünk az indulásról.

Ha viszont úgy érzem, hogy nem biztos, hogy ez számodra a legoptimálisabb megoldás, akkor transzparensen azt is közölni fogom veled és igyekszem alternatív segítséget is adni.